ویژگی های درب و پنجره دوجداره upvc
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
مزایای درب و پنجره یو پی وی سی
درب و پنجره upvc پنجره دوجداره کاملی است که مزایای منحصر به فردی دارد و برای همگان آشناست. پنجره های دوجداره به راحتی جایگاه ویژه ای در بین افراد پیدا کرده اند و امروزه بیشتر ساختمان ها از این درب و پنجره ها استفاده می کنند.
در این مقاله ما برخی از ویژگی های مهم درب و پنجره دوجداره upvc را برای شما نام می بریم تا راحت تر بتوانید این پنجره دوجداره را انتخاب کنید.
 
امنیت پنجره های دوجداره نکته ای قابل توجه ای است که برای بسیاری از افراد اهمیت ویژه ای دارد. در واقع پنجره یو پی وی سی ضد سرقت است. شکستن دو لایه شیشه کار آسانی نیست و فشار و انرژی بسیاری نیاز دارد.
در فضای بین شیشه های پنجره دوجداره upvc گاز آرگون پر شده است که این خود باعث شده از ورود گرما و سرما به داخل محیط خانه جلوگیری شود. بنابراین با نصب پنجره دوجداره یو پی وی سی می توانید به راحتی از هدر رفتن انرژی جلوگیری کنید.
 
 
 
همچنین این پنجره ها از ورود آلودگی صوتی به داخل خانه جلوگیری کرده و محیطی آرام را برای ساکنین به ارمغان می آورد.
نظافت و نگهداری پنجره یو پی وی سی نیز بسیار آسان و بدون دردسر است. همچنین نیازی به رنگ آمیزی این پنجره ها نمی باشد. بهتر است بدانید این پنجره ها در مقابل نور خورشید مقاوم بوده و دچار تغییر رنگ نمی شوند.
 
مقاومت بالای این پنجره ها در مقابل خوردگی و پوسیدگی زبان زد خاص و عام است.
همچنین این پنجره ها در برابر تغییرات آب و هوایی نیز مقاومت بالایی دارند و دچار تغییر شکل نمی شوند.

 تولید کننده پنجره دوجداره یو پی وی سی باید پنجره های با کیفیت تولید کنند.

پنجره های یو پی وی سی را شرکت سیجاندژ در طرح ها و مدل های مختلف طراحی و تولید می کند. شما عزیزان می توانید با تماس با ما پنجره دوجداره UPVC مورد نظر خود را سفارش دهید و در کمترین زمان تحویل بگیرید.
نظرات و پیشنهادات خود را می توانید با سیجاندژ در میان بگذارید.




:: برچسب‌ها: پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره دوجداره upvc, پنجره یو پی وی سی, سیجاندژ, مزایای پنجره upvc, نگهداری از پنجره upvc, ویژگی های پنجره دوجداره, ویژگی های درب و پنجره دوجداره u ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: